Strona główna

Rejsy żeglarskie

- Grecja
- Morze Śródziemne
- Wyspy Kanaryjskie
- Atlantyk
- Karaiby

Opis mojego jachtu
Szkolenia żeglarskie
Cennik rejsów
Terminarz rejsów
Galeria zdjęć i opinie
Informacje praktyczne
Kontakt z Kapitanem
 
 
żeglujemy własnymi jachtami Cyclades50.5 i Bavaria42

 

Cyclades 50.5 to duża komfortowa jednostka z renomowanej, francuskiej stoczni Beneteau. Załoga mogąca składać sie z 12 osób komfortowo rozlokowana może być w 6 kabinach ( ew. messie jachtu). Pięc dwuosobowych kabin z trzema łazienkami wyposażonymi w WC oraz prysznice jak i kuchnia jest dostępna bezporednio z messy. Natomiast szósta kabina skipera, również wyposażona w WC posiada oddzielne wejcie w częci dziobowej jachtu.

..............................

 

....................

 

.........................................

 

. ..

 

 

 

 

Bavaria 42

.............................................

Komfortowy, 10-cio osobowy jacht stawiany na całym świecie za wzór wygody- 13 metrowy, 4-ro kabinowy z salonem, kuchnią oraz dwoma łazienkami z WC i ciepłymi prysznicami jacht Bavaria, zaprojektowany i wyprodukowany w tej prestiżowej, gwarantującej najwyższą jakść Niemieckiej stoczni jachtowej.

Prywatność na jachcie zapewniają cztery- zamykane drzwiami dwuosobowe kabiny. Dwie osoby mogą sypiać w messie. Oczywiście macie świadomość jak trudno zrobić zdjęcia wewnątrz jachtu!? Z pewnością nie oddają one rzeczywistości ;)

Dwie kabiny z dwuosobowymi łóżkami (1-4) - "szerokimi kojami" znajdują się na rufie-z tyłu jachtu, z wejściami po obu stronach schodków zejściowych.

....................

Trzecia kabina z dwuosobową koją znajduje się na dziobie (5-6) Oczywiście, te panie nie rezydujątu w niej na stałe ;)

.

Kajuta czwarta (7-8) posiada dwie oddzielne koje jednoosobowe położone jedna nad drugą. Wyposażenie jachtu stanowią również koce i poduszki, wiec nie jest koniecznym przywożenie śpiworów.

Każde dwie kabiny mają swoją łazienkę z WC i prysznicem. Dziobową dla kajut dziobowych i rufową dla rufowych. Trzeci prysznic znajduje się na pokładzie, by obmyć się po zażywaniu kąpieli morskich.

 

.....

 

Dodatkowe miejsca do spania znajdują się w messie/salonie. Po złożeniu stołu powstaje ogromne kilkuosobowe łoże.

................

Kolejnośc wyboru koi uzależniona jest od kolejności rezerwacji rejsów.

 

W messie znajduje się również część kuchenna z chłodziarką, dwukomorowym zlewozmywakiem i dwupalnikową kuchenką gazową z piekarnikiem. Wyposażenie kuchenne dla całej załogi obejmuje również sprzęty takie jak: garnki, patelnie, talerze, sztućce, kubki itp itd

Wydzielona, nawigacyjna część messy obejmuje stolik, siedzenie oraz niezbędny sprzęt oraz mapy.

Bardzo wysoki standard bezpieczeństwa załogi i jachtu: Między innymi w skład wchodzi stacjonarny GPS z funcją "Man Over Board" , niezależny od niego GPS obsługujący komputer nawigacyjny z elektronicznymi mapami morskimi oraz programem nawigacynym. Zamontowany w kokpicie Chartplotter-na bierząco pokazujący pozycję jachtu na elektronicznej mapie! Radio komunikacji moskiej VHF zniezależnym zasilaniem, wyposażone w funkcję automatycznego wzywania pomocy tzw DSC. Niezależna, podnosząca bezpieczeństwo UKF ręczna. Elektroniczny system radarowy , wskazujący pozycje naszego jachtu innym dużym jednostkom /znakomita większość jachtów nie posiada takiego systemu, przez co narażona jest na kolizje z dużymi jednostkami w trudnych warunkach pogodowych-deszcz, mgła, noc itp/

Dodatkowo radio UKF z CD oraz Telewizor LCD z DVD zapewnia komfortowe umilanie czasu :)

Jacht jest również wyposażony w system NAVTEX odbioru komunikatów morskich- w tym prognozy pogody, ostrzeżeń meteo oraz nawigacyjnych lub innych sytuacjach mogących mieć wpływ na żeglugę oraz Chartplotter wyświetlający na bieżąco pozycję jachtu na mapie.

......

Dodatkowa elektronika jachtowa to log-prędkościomierz zliczający również przebytą dogę, echosonada wskazująca głębokość, czujnik kierunku i siły wiatru oraz samoster utrzymujący stały kierunek żeglugi, które to odczyty są stale obserwowane przez sternika w kokpicie. Kompas elektroniczny, oczywiście zdublowany przez tradycyjną busolę. Ponadto jest zamontowana nowoczesny system elektroniczny wysylający wiązkę radarową ostrzegająca inne statki o pozycji naszego jachtu, co zabezpiecza przed ryzykim kolizji na możu.

Projektant jachtu zadbał również o wygody takie jak stolik w kokpicie by milej się biesiadowało podczas ciepłych wieczorów, małą platformę na rufie wraz z drabinką, by ułatwić kompiele morskie oraz wiele miejsca na pokładzie do kąpieli... już tych słonecznych :)

......

Bezpieczeństwo i wygodę żeglowanie oraz obsługę jachtu dodatkwo ułatwiają takie rozwiązania jak wbudowany silnik Volvo Penta , refowane z kokpitu (przez co wygodniejsze i bezpieczniejsze w obsłudze) żagle- rollfok i rollgrot , osłona od słońca ( i przypadkowego chyba,deszczu :)- "bimini", osłona od bryzgów fal "spryhood" , elekryczna winda kotwiczna oraz ponton pneumatyczny z ekologicznym i oszczędnym czterosuwowym silnikiem zaburtowym ułatwiającym dotarcie do brzegu z np.kotwicowiska.

Jacht oczywiście posiada niezbędne wyposażenie ratunkowe zapewniające absolutne bezpieczeństwo załogi typu: tratwa ratunkowa- a na wszelki wypadek są nawet dwie! , kamizelki, koła ratunkowe, szelki bezpieczeństwa, środki pirotechniczne oraz Chyba najważniejszy w dzisiejszych czasach satelitarny system wzywania pomocy EPIRB , również dla zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa - 2 niezależne urządzenia!!!

Jednym zdaniem gwarantuję przygodę w najwyższym żeglarskim komforcie, dobrej atmosferze i ponad wszystko bezpieczeństwie!!!!

ZAPRASZAM !!!

P.S. :-)

Jacht Bavaria nie obliguje was do noszenia na pokładzie strojów jak ta wesoła załoga ;-)

jednak bawarskie zwyczaje popieramy!... oczywiście w granicach rozsądku ;-)

 

 

 
   
Tani hosting | Serwery | Rejestracja domen | Linki sponsorowane | Pozycjonowanie | Projektowanie stron | WEBMEDIA Polska